Egyre többen, egyre többször választják a MOL Bubit: eddig több mint 3 millió alkalommal vették igénybe a közbringa-szolgáltatás kerékpárjait. A Budapesti Közlekedési Központ a hárommilliomodik utazást kezdeményező ügyfelét éves MOL Bubi bérlettel köszöntötte.

Augusztus közepén átlépte a 3 milliót a MOL Bubi bringás utazások száma. Diószegi Ágnes, a BKK ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettese, valamint Borsi Dávid, a társaság kommunikációs vezetője és szóvivője ajándékcsomaggal és éves MOL Bubi bérlettel köszöntötte a hárommilliomodik utazást kezdeményező ügyfelet.

A tavaly májusban megújult MOL Bubi népszerűsége töretlen, külföldi összehasonlításban is kimagaslóan teljesít.

A mögöttünk hagyott nyári hónapokban – júniusban és júliusban – alig akadt olyan nap, amikor 10 ezernél kevesebbszer használták a kerékpárokat. Sokszor 13 ezernél többször ültek a MOL Bubi biciklikre. Sőt, volt olyan nap, amikor a 14 ezret is meghaladta az utazások száma.

A Budapesti Közlekedési Központ és a Csepel Zrt. nemrég jelentősen bővítette a közbringa-szolgáltatás eszközparkját. A társaságok 190 új kerékpárt helyeztek forgalomba a nyár közepén, ezzel 1750-re nőtt az utcán található MOL Bubi biciklik száma. Ezt megelőzően a rendszer szolgáltatási területét is bővítették: jelenleg összesen 173 gyűjtőállomáson lehet felvenni és leadni a kerékpárokat.

Az óriási igénybevétel miatt a bővítésen kívül az is fontos, hogy a közlekedők mindig kizárólag a kijelölt gyűjtőállomásokon adják le a kerékpárokat.

A szétszórva hagyott biciklik hiányoznak a rendszerből, ami gondot jelent mind felhasználói és üzemeltetési, mind városképi szempontból. Akik a MOL Bubi gyűjtőállomáson kívül hagyják a kerékpárt, azoknak 5000 forint állomáson kívüli lezárási felárat kell fizetniük. A díj bevezetésének nem a bírságolás a célja, hanem a helytelen használat megelőzése.

Borítókép: Cseh Tamás